Xarxa CRUSCAT

Coneixements, representacions i usos del català

L. Estors (tesi): L’adquisició del català com a llengua estrangera en el context multilingüe barcelonès: Estudi sobre les variables que intervenen en el procés d’aprenentatge d’alumnes adults indoirànics, arabòfons, sinoparlants i castellanoparlants 

25 jul. 2016

Origen: L’adquisició del català com a llengua estrangera en el context multilingüe barcelonès: Estudi sobre les variables que intervenen en el procés d’aprenentatge d’alumnes adults indoirànics, arabòfons, sinoparlants i castellanoparlants

Accés a la tesi en línia:

Fitxers Mida Format
les1de1.pdf 2.444 MB PDF

Títol: L’adquisició del català com a llengua estrangera en el context multilingüe barcelonès: Estudi sobre les variables que intervenen en el procés d’aprenentatge d’alumnes adults indoirànics, arabòfons, sinoparlants i castellanoparlants

Autor/a: Estors Sastre, Laura

Adreça electrònica: laura.estors@gmail.comDirector/a: Bartra, Anna

Argenter, Joan A. (Joan Albert), 1947-Departament/Institut:Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia CatalanaResum:

Abstract:

Data de defensa: 15-07-2014Dipòsit Legal: B-2844-2015ISBN: 9788449048210Paraules clau: Adquisició català
Motivacions
Actituds lingüístiquesMatèries: 80 – Qüestions generals de la lingüística i la literatura. FilologiaÀrea de coneixement: Ciències Humanes Pàgines: 399 p.Compartir: Descarregar: DIDL MARC MARC_CCUC METS OAI_DC ORE QDC RDF

Documents amb el text complet d’aquesta tesi

Accés a la tesi en línia:

Fitxers Mida Format
les1de1.pdf 2.444 MB PDF