Xarxa CRUSCAT
Coneixements, representacions i usos del català
Presentació
Qui som
Què era la Xarxa CRUSCAT?
Publicacions
Col·leccions documentals
Col·lecció «Xarxa CRUSCAT»
Col·lecció «Documents de treball de la Xarxa CRUSCAT»
Altres publicacions
Informes sobre la situació de la llengua catalana
Treballs de sociolingüística catalana
CURS (Coneixements, usos i representacions socials de la llengua catalana)
Jornades
Jornades de recerca
V Jornades «La recerca sociolingüística en l’àmbit de la llengua catalana» (2022)
IV Jornades «La recerca sociolingüística en l’àmbit de la llengua catalana» (2018)
III Jornades «La recerca sociolingüística en l’àmbit de la llengua catalana» (2016)
II Jornades «La recerca sociolingüística en l’àmbit de la llengua catalana» (2013)
I Jornades «La recerca sociolingüística en l’àmbit de la llengua catalana» (2011)
Jornades temàtiques
I Jornada Temàtica de la Xarxa CRUSCAT «La Sociolingüística de la variació en l’àmbit de la llengua catalana»
Jornades sobre joves i llengua: «El català mola? Competències, representacions i usos de la llengua en l’àmbit juvenil»
Agenda
Fòrum de Sociolingüística
Enllaços d’interès
Curs de T. Ricento: “Americanization and the construction of American identity”
Informació curs_Tom Ricento
Curs Tom Ricento_Americanització_Identitat
Cerca
Cerca
Entrades recents
L’Institut d’Estudis Catalans s’adhereix al comunicat de la Universitat d’Alacant sobre la reclassificació lingüística de la ciutat com a zona de predomini lingüístic castellà
Antoni Ferrando, doctor honoris causa per la Universitat d’Alacant
Quin és l’estat del català en els diferents territoris? Les delegacions de l’IEC ho analitzen al Ple
L’Ajuntament de Barcelona i l’Institut d’Estudis Catalans sumen forces per fomentar l’ús del català entre els joves
«Si hi ha voluntat, el canvi és possible»