Resum
En aquesta ponència es presentaran els resultats preliminars d’un estudi que tracta d’analitzar l’efecte de la disponibilitat de centres d’aprenentatge de català d’àmbit territorial en els coneixements lingüístic de la població de Catalunya. L’anàlisi s’ha dut a terme a partir de dades combinades del Microcens del 2001, dades agregades dels Censos del 2001 i del 1991 així com de l’Estadística de la població del 1996, juntament amb els registres administratius relatius a la ubicació i al nombre d’estudiants dels centres del Consorci per a la Normalització Lingüística de l’Àrea Metropolitana de Barcelona durant el període 1991-2001.
- Ponents:
- Antonio Di Paolo, AQR-IREA, Departament d’Econometria, Estadística i Economia Espanyola, Universitat de Barcelona
- Bernat Mallén, Universitat de Barcelona
- Organitzat per: Institut d’Estadística de Catalunya
- Lloc: en línia per Teams
- Dates: 26 de novembre del 2021
- Règim: obert
- Places: 100
- Hores lectives: 1 h
- Codi de l’activitat: O422/2021
Destinataris
Preferentment personal de l’Institut d’Estadística de Catalunya i personal estadístic i tècnic de la resta d’organismes del Sistema estadístic de Catalunya.
Observacions
Cal emplenar el formulari d’inscripció (Vincle extern: s’obrirà una nova finestra) per assistir-hi.