Presentació
El mes de maig de 2022, la Secció Filològica va crear el grup de treball EstatusCat, amb l’objectiu d’analitzar els factors d’estatus que condicionen l’ús del català per part dels diversos dels seus membres.
L’EstatusCat té la voluntat de centrar les seves reflexions a tots els territoris de llengua catalana. L’objectiu és crear un grup d’anàlisi de les polítiques lingüístiques a la catalanofonia, amb la finalitat de posar en relleu les particularitats lingüístiques i socials d’arreu del territori on el català en sigui la llengua pròpia.
Des de fa temps, però, també s’estava plantejant la creació d’una unitat tècnica de suport a l’anàlisi de la situació sociolingüística, que permetés recuperar les tasques de la Xarxa CRUSCAT i donar suport al grup de treball EstatusCat.
Actualitat
No Results Found
The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.
Històric de continguts destacats
Vídeo: VIII Jornada sobre Llengua i Societat als Territoris de Parla Catalana – L’aprenentatge del català: de l’aula als entorns d’ús
Garriga: "Els territoris hem de treballar conjuntament per garantir l'ús real de la llengua catalana en tots els àmbits Destaquem Vídeo íntegre de la Jornada L’aprenentatge del català. Català per a adults (2010-2021) Continuar llegint... 2021. Llengua...
Recordatori: Premi Modest Reixach
Source: Cartell de premis i borses d'estudis - Institució - Institut d'Estudis Catalans El pròxim 3 de desembre s’acaba el termini per a presentar al Premi Modest Reixach de la nostra Societat (https://blogs.iec.cat/socs/premi-lupa-dor/bases/) per a publicacions de...
Ruochen Ning “Aprendizaje de catalán por parte de los estudiantes chinos de posgrado en Cataluña. Motivación, actitud, identidad, formas de aprendizaje y estrategias usadas“,
El 29 d'octubre tindrà lloc l'acte de lectura de la tesi doctoral de Ruochen Ning titulada " Aprendizaje de catalán por parte de los estudiantes chinos de posgrado en Cataluña. Motivación, actitud, identidad, formas de aprendizaje y estrategias usadas“, que ha estat...