Presentació
El mes de maig de 2022, la Secció Filològica va crear el grup de treball EstatusCat, amb l’objectiu d’analitzar els factors d’estatus que condicionen l’ús del català per part dels diversos dels seus membres.
L’EstatusCat té la voluntat de centrar les seves reflexions a tots els territoris de llengua catalana. L’objectiu és crear un grup d’anàlisi de les polítiques lingüístiques a la catalanofonia, amb la finalitat de posar en relleu les particularitats lingüístiques i socials d’arreu del territori on el català en sigui la llengua pròpia.
Des de fa temps, però, també s’estava plantejant la creació d’una unitat tècnica de suport a l’anàlisi de la situació sociolingüística, que permetés recuperar les tasques de la Xarxa CRUSCAT i donar suport al grup de treball EstatusCat.
Actualitat
No Results Found
The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.
Històric de continguts destacats
Notícies SPL Desembre 2021
Notícies més destacades de la SPL (GenCat) del mes de desembre: Obertes les inscripcions per a la Matinal sobre l’evolució de l’ús del català i la transmissió lingüística intergeneracional Més facilitat per consultar les bibliografies i les noves adquisicions del...
Rubio; Vargas; Raigal (2021) Child language brokering and multilingualism in Catalonia: language use and attitudes in a bilingual region
Més informació: Child language brokering and multilingualism in Catalonia: language use and attitudes in a bilingual region: Language and Intercultural Communication Els infants i adolescents de famílies migrades sovint aprenen les llengües de la societat receptora...
Muñoz (2021) The Catalan Syndrome? Revisiting the Relationship Between Income and Support for Independence in Catalonia
Més informació: The Catalan Syndrome? Revisiting the Relationship Between Income and Support for Independence in Catalonia | Article | Politics and Governance If the reason is not fiscal selfishness, how can we explain the correlation we found between income and...