El Baròmetre publica els resultats de la 2a onada 2009 sobre audiències
Les dades radiografien el consum mediàtic de la població a partir de 14 anys a Catalunya de març 2008 a febrer 2009
6 de maig de 2009
El Baròmetre de la Comunicació i la Cultura, l’organisme de mesura i anàlisi de les audiències i consums culturals dels mercat de parla catalana, ha presentat avui els resultats sobre el consum de mitjans a Catalunya corresponents a la 2a onada 2009.
Aquestes dades radiografien les audiències dels mitjans de comunicació (diaris, suplements, publicacions periòdiques, ràdios, televisió, medi exterior), així com els consums culturals i tecnològics (cinema, internet, telefonia fixa, telefonia mòbil) realitzats per la població major de 14 anys, obtingudes a partir d’una àmplia mostra de 29.500 persones entrevistades a les llars.
Primera onada bimestral publicada
Aquesta és la primera vegada que FUNDACC, la fundació que impulsa el Baròmetre, publica les dades d’audiència amb periodicitat bimestral, cada dos mesos, gràcies al treball de camp continu de l’estudi. A partir d’ara la fundació passa a duplicar el nombre d’onades del Baròmetre i a proporcionar al sector de la comunicació i la cultura les dades actualitzades sis cops l’any. Així, la propera actualització de dades del Baròmetre, corresponent a la 3a onada 2009, es produirà el dia 1 de juliol.
NOTA: Podeu accedir a les dades del Resum Públic a través d’aquest enllaç:
http://www.fundacc.org/fundacc/es/dades/informe-public-i-gratuit.html
Text en català (39KB)
Text en castellà (39KB)